Visszaküldés

Termékcsere (mérethiba esetén)

Termékcserére a termék átvételétől számított 14 napon belül van lehetőség.

A megfelelő gyerekcipő fazonjának, méretének kiválasztása nem mindig könnyű feladat egy szülő számára, ezért ilyen esetekben vállaljuk a termék cseréjét.

A csere futárszolgálat igénybevételével történik, melynek díja 1990 Ft és a futárnak fizetendő.

Az igényelt csereterméket kiküldjük a futárral, aki a cserélendő terméket is átveszi. A cserélendő terméket kérjük SAJÁT dobozába visszacsomagolni és a dobozt egy lezárt nylon vagy papír zacskóba betenni (a futárcég matricát ragaszt a dobozra, mely sajnos nem távolítható el nyom nélkül, de törekszünk a doboz épségének megóvására).

Termékcsere kizárólag abban az esetben vehető igénybe, ha a visszaküldendő termék utcán nem használt - hordási nyomok nem láthatóak, eredeti csomagolásban, eredeti címkével rendelkezik.

A beazonosítás miatt a csomagot a vásárláskor megadott megrendelő nevén kell visszaküldeni. 

Kizárólag eredeti címkével, és nem használt, kifogástalan állapotban lévő terméket áll módunkban cserélni, amit saját dobozába becsomagolva küldenek vissza. A koszos talpú, címke nélküli, láthatóan használt, valamint összeragasztózott vagy idegen dobozokban érkezett cipőket nem áll módunkban cserélni.

Kérjük a termékről NE távolítsa el a címkét! Levágott címke esetén sem cserére, sem visszaküldésre nincs lehetőség!

Cserélni kizárólag a rendelkezésre álló készletből tudunk!

A csere menete:

    1. E-mailt kell küldeni a hello@picoshop.hu címre, a tárgy csere legyen.
    2. Az emailnek tartalmaznia kell a megrendelő nevét, az újonnan kiválasztott cipő cikkszámát és méretét.
    3. Amennyiben az eredeti megrendelés több cipőt tartalmazott a cserélendő cipő cikkszámát.
    4. A cserélendő cipő bármelyik másik, a (picoshop.hu) webshopban található cipőre cserélhető.
    5. Árülönbözet esetén:
      1. olcsóbb cipő választásakor a futár díjból kerül levonásra vagy a további különbözetet visszautaljuk, melyhez kérjük a viszaküldött csomagban a bankszámlaszámot mellékelni.
      2. drágább termék választása esetén a futárnál utánvéttel lehet a különbözetet kifizetni.
    6. Termékcsere esetén ÚJ MEGRENEDELÉS LEADÁSA NEM SZÜKSÉGES! Új megrendelés leadása esetén csere nem eszközölhető, ilyen esetben az új csomag kiküldésre kerül, a csere terméket a vevőnek saját költségén kell visszaküldeni.

Visszaküldés (elállás esetén)

Abban az esetben, ha a megrendelt, kiszállított termék mérete, fazonja nem megfelelő, a visszaküldésre az átvételtől számított 14 napon belül van lehetőség. Az átvételtől számított 14 nap után a termék visszaküldésére NINCS LEHETŐSÉG. Amennyiben a termék mégis visszaküldésre kerül, a csomag a Fogysztó (tehát vevő) költségére visszaküldésre kerül, vagy előre egyeztett időpontban személyesen átvehető a raktárunkban.

Visszaküldés kizárólag futárszolgálat igénybevételével van lehetőség, melynek költsége és teljeskörű szervezése a vevőt terheli. SZEMÉLYESEN nem áll módunkban visszavenni termékeket.

A cipő árának visszautalása a visszaérkezéstől számított 14 napon belül történik. Bankkártyás fizetés esetén a cipő vételára a bankkártyára lesz visszafizetve. Utánvét vagy banki utalás esetén kérjük a visszautalásra megadott bankszámlaszám mellékletét a cipő dobozába.

Az elállási nyilatkozat itt tölthető le. A kitöltött és aláírt elállási nyilatkozat eredeti példányát a visszaküldött csomag dobozában kérjük visszaküldeni.

A beazonosítás miatt a csomagot a vásárláskor megadott megrendelő nevén kell visszaküldeni. Banki utalás vagy utánvétes fizetés esetén a csomagban feltüntetett bankszámlaszám a vásárláskor megadott néven kell legyen.

Foxpost automatába a visszaküldés nem lehetséges.

A futárszolgálat költségének visszatérítését nem vállaljuk.

A visszaküldéshez az adatok:
Milenol Trend Kft
1025 Budapest Ruthén út 28. (elállás esetén termék visszaküldésre használadó cím)
+36705555426
hello@picoshop.hu

A 14 napos elállási joggal kizárólag eredeti címkével rendelkező, nem használt és kifogástalan állapotban lévő terméket áll módunkban visszavenni, amit saját dobozába becsomagolva küldenek vissza. A koszos talpú, címke nélküli, láthatóan használt, valamint összeragasztózott  vagy idegen dobozokban érkezett cipőket nem áll módunkban visszatéríteni.

Visszaküldés kizárólag GLS, DPD, ExpressOne vagy Foxpost futárszolgálat igénybevételével lehetséges, egyéb visszaküldési módot nem fogadunk el!

A Ptk. (2013. évi V. törvény) 8:1. § 3. pontja szerint  fogyasztó nem más, mint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Azaz jogi személyeket, cégeket nem illet meg az elállási jog.

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.