Csere és visszaküldés
Termékcsere (mérethiba esetén)
Termékcserére a termék átvételétől számított 14 napon belül van lehetőség.
A megfelelő gyerekcipő fazonjának, méretének kiválasztása nem mindig könnyű feladat egy szülő számára, ezért ilyen esetekben vállaljuk a termék cseréjét.
A csere futárszolgálat igénybevételével történik, melynek díja 1990 Ft és a futárnak fizetendő.
Az igényelt csereterméket kiküldjük a futárral, aki a cserélendő terméket is átveszi. A cserélendő terméket kérjük SAJÁT dobozába visszacsomagolni és a dobozt egy lezárt nylon vagy papír zacskóba betenni (a futárcég matricát ragaszt a dobozra, mely sajnos nem távolítható el nyom nélkül, de törekszünk a doboz épségének megóvására).
Termékcsere kizárólag abban az esetben vehető igénybe, ha a visszaküldendő termék utcán nem használt - hordási nyomok nem láthatóak, eredeti csomagolásban, eredeti címkével rendelkezik.
A beazonosítás miatt a csomagot a vásárláskor megadott megrendelő nevén kell visszaküldeni.
Kizárólag eredeti címkével, és nem használt, kifogástalan állapotban lévő terméket áll módunkban cserélni, amit saját dobozába becsomagolva küldenek vissza. A koszos talpú, címke nélküli, láthatóan használt, valamint összeragasztózott vagy idegen dobozokban érkezett cipőket nem áll módunkban cserélni.
Kérjük a termékről NE távolítsa el a címkét! Levágott címke esetén sem cserére, sem visszaküldésre nincs lehetőség!
Cserélni kizárólag a rendelkezésre álló készletből tudunk!
A csere menete:
- E-mailt kell küldeni a hello@picoshop.hu címre, a tárgy csere legyen.
- Az emailnek tartalmaznia kell a megrendelő nevét, az újonnan kiválasztott cipő cikkszámát és méretét.
- Amennyiben az eredeti megrendelés több cipőt tartalmazott a cserélendő cipő cikkszámát.
- A cserélendő cipő bármelyik másik, a (picoshop.hu) webshopban található cipőre cserélhető.
- Árülönbözet esetén:
- olcsóbb cipő választásakor a futár díjból kerül levonásra vagy a további különbözetet visszautaljuk, melyhez kérjük a viszaküldött csomagban a bankszámlaszámot mellékelni.
- drágább termék választása esetén a futárnál utánvéttel lehet a különbözetet kifizetni.
- Termékcsere esetén ÚJ MEGRENEDELÉS LEADÁSA NEM SZÜKSÉGES! Új megrendelés leadása esetén csere nem eszközölhető, ilyen esetben az új csomag kiküldésre kerül, a csere terméket a vevőnek saját költségén kell visszaküldeni.
Visszaküldés (elállás esetén)
Abban az esetben, ha a megrendelt, kiszállított termék mérete, fazonja nem megfelelő, a visszaküldésre az átvételtől számított 14 napon belül van lehetőség.
Visszaküldés kizárólag postai úton vagy futárszolgálat igénybevételével van lehetőség, melynek költsége és teljeskörű szervezése a vevőt terheli. SZEMÉLYESEN nem áll módunkban visszavenni termékeket.
A cipő árának visszautalása a visszaérkezéstől számított 14 napon belül történik. Bankkártyás fizetés esetén a cipő vételára a bankkártyára lesz visszafizetve. Utánvét vagy banki utalás esetén kérjük a visszautalásra megadott bankszámlaszám mellékletét a cipő dobozába.
Az elállási nyilatkozat itt tölthető le. A kitöltött és aláírt elállási nyilatkozat eredeti példányát a visszaküldött csomag dobozában kérjük visszaküldeni.
A beazonosítás miatt a csomagot a vásárláskor megadott megrendelő nevén kell visszaküldeni. Banki utalás vagy utánvétes fizetés esetén a csomagban feltüntetett bankszámlaszám a vásárláskor megadott néven kell legyen.
Foxpost automatába a visszaküldés nem lehetséges.
A posta vagy futárszolgálat költségének visszatérítését nem vállaljuk.
A visszaküldéshez az adatok:
Milenol Trend Kft
1025 Budapest Ruthén út 28. (elállás esetén termék visszaküldésre használadó cím)
+36705555426
hello@picoshop.hu
A 14 napos elállási joggal kizárólag eredeti címkével rendelkező, nem használt és kifogástalan állapotban lévő terméket áll módunkban visszavenni, amit saját dobozába becsomagolva küldenek vissza. A koszos talpú, címke nélküli, láthatóan használt, valamint összeragasztózott vagy idegen dobozokban érkezett cipőket nem áll módunkban visszatéríteni.
Kérjük a termékről NE távolítsa el a címkét! Levágott címke esetén sem cserére, sem visszaküldésre nincs lehetőség!
Tájékoztatjuk a kedves Vásárlóinkat, hogy amennyiben Magyar Posta útján küldik vissza a termékeiket, akkor semmiféle felelősséget nem tudunk vállalni a késedelmekért és a csomagok esetleg vissza szállításáért!